Hyppää sivun sisältöön Hyppää sivuston valikkoon

Kymsoten asiakkaat voivat tarkistaa kaikki varatut aikansa sähköisen asioinnin kautta

16.8.2019

6. elokuuta tehdyn päivityksen myötä Kymsoten asiakkaat pystyvät tarkistamaan kaikki heille varatut vastaanotto- ja soittoajat Kymsoten sähköisen asioinnin palvelussa. Palvelussa näkyvät sekä asiakkaan itsensä varaamat ajat että ammattilaisen hänelle varaamat ajat.

Sähköiseen asiointipalveluun kirjaudutaan vahvaa tunnistautumista käyttäen. Sähköiseen asiointipalveluun pääsee Kymsoten verkkosivujen etusivun kautta. Ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä asiakkaan tulee hyväksyä käyttösopimukset. Kirjauduttuaan sähköiseen asiointipalveluun asiakkaan ajanvarausten tiedot löytyvät Ajanvaraus-välilehden kautta.

Asiakas ei vielä toistaiseksi pysty perumaan tai siirtämään ammattilaisen hänelle varaamaa vastaanottoaikaa palvelun kautta, vaan peruutus on tehtävä edelleen puhelimitse. Ammattilaisen tekemän ajanvarauksen kohdalla palvelussa lukee ammattilaisen varaama aika. Asiakas on saanut tiedon ammattilaisen hänelle varaamasta ajasta esimerkiksi vastaanottokäynnin yhteydessä. Perumismahdollisuus ammattilaisen varaamiin aikoihin otetaan käyttöön asteittain. 

Asiakkaalle varattujen vastaanottoaikojen lisäksi palvelussa näkyy tällä hetkellä myös esimerkiksi lääkärin soittoaika, joka ei edellytä asiakkaan saapumista paikalle. Jos ajanvarauksen tiedoissa on epäselvyyksiä, pyydämme asiakasta olemaan puhelimitse yhteydessä siihen yksikköön, johon aika on varattu. Terveysasemille voi ottaa yhteyttä myös sähköisen yhteydenottolomakkeen kautta (vastauslupaus 3 vrk).

Palvelua kehitetään parhaillaan, jotta asiakas näkisi jatkossa ajanvaraustiedoista selvästi, vaatiiko varattu aika saapumista toimipisteeseen vai onko kyseessä soittoaika. 

Kymsoten palveluiden yhteystiedot löytyvät Kymsoten verkkosivuilta www.kymsote.fi.

Sähköinen asiointipalvelu
Lisätietoa Kymsoten sähköisestä asioinnista