Asiakasneuvonta ja -ohjaus

Asiakasneuvonta ja -ohjaus on mielenterveys- ja päihdepalvelujen matalan kynnyksen palvelua, jossa saa tietoa mielenterveys- ja päihdepalveluista. Tarvittaessa puhelimessa tehdään asiakkaan luvalla (asiakas itse antaa luvan puhelimessa) hoidon tarpeen arviointi ja asiakas ohjataan oikeaan palveluun. Asiakasneuvontaan ja -ohjaukseen voi soittaa myös nimettömänä. Hoidon tarpeen arviointia tehdessä hoitaja tarvitsee henkilötiedot. Puhelin: 05-2202150  palveluaika: arkisin klo 7-16

Hätätilanteessa ota yhteys päivystykseen tai hätänumeroon (112).

Asiointi ja yhteydenotto

Tee mielialan- tai alkoholinkäytön itsearviointi tai lähetä viesti asiakasneuvontaan Asiointipalvelussa (vaatii tunnistautumisen).

Kirjaudu asiontipalveluun

Yhteystiedot

Puhelinnumero: 05 220 2150
Palveluaika:
arkisin klo 7-16