Siirry sisältöön

Ajankohtaista lapsille, nuorille ja perheille

Mies ja nainen puhuvat puhelua ja seuraavat läppärin näyttöä.

Sosiaalihuollon asiakasneuvonnassa on otettu käyttöön puheella toimiva valikko 

Sosiaalihuollon asiakasneuvonnan puhelinpalvelussa on otettu käyttöön puheella toimiva valikko, jonka tarkoituksena on parantaa puhelinpalvelun käytettävyyttä. – …

Uutiset 12.3.2024

Lue kaikki uutiset
Tyttölapsi leikkii perhekeskuksessa

Vieraile sähköisessä perhekeskuksessa

Kymenlaakson sähköinen perhekeskus tarjoaa apua, tukea ja tietoa lapsille, nuorille ja lapsiperheille elämän eri tilanteisiin.

Lue lisää omaishoidosta

Kun lapsella tai nuorella on tarve erityiselle tuelle, voi perheesi olla oikeutettu omaishoidon tukeen.

Pyydä apua

Voit pyytää apua ja tukea omaan tai läheisen kiireettömään tilanteeseen sähköisesti. Matalan kynnyksen palvelu auttaa, jos et tiedä, mistä apua pitäisi hakea. Apua voi kysyä myös nimettömänä.

Ota yhteyttä neuvolaan tai sosiaalihuoltoon

Neuvolan ajanvaraus ja asiointi

Ota yhteyttä neuvoloihin (Hamina, Kotka, Kouvola, Miehikkälä ja Virolahti) puhelimitse arkisin ma-to klo 7-15 ja pe klo 7-13.

Soita 05 220 2100

Voit perua varatun ajan tekstiviestitse. Kirjoita viestiin henkilön ja neuvolan nimi ja varattu aika (pvm + klo).

Lähetä viesti 050 9023 825

Sosiaalihuollon asiakasneuvonnan chat ja puhelinpalvelu

Sosiaalihuollon asiakasneuvonnasta saat tietoa sosiaalipalveluista tai apua omaan tai läheisen arjessa selviytymiseen liittyvissä asioissa chatissa tai puhelimessa. Ohjaamme tarvittaessa oikean palvelun piiriin. Chat avautuu puhekuplaikonista ja on avoinna ti-to klo 13-15. Puhelinpalvelu on avoinna arkisin klo 9–14.

Soita 05 220 6000

Asioi sähköisesti

Voit varata, siirtää ja perua vastaanottoaikoja sekä varata soittoaikoja digitaalisessa asiointipalvelussa nopeasti ja helposti.

Siirry asiointipalveluun
Takaisin ylös