Palaute

TIEDOTE 1.4.2021:

Palautteen antamiseen muutoksia 6.4.2021 alkaen

Kymsoten palautejärjestelmä vaihtuu. Siirtymäaikana palautetta Kymsoten toiminnasta voi lähettää Kymsoten kirjaamoon.

Kymsoten toiminnasta on voinut antaa palautetta sotepalaute.fi-sivuston kautta. Sotepalaute.fi-palautekanava suljetaan tiistaina 6.4.2021 klo 8, jonka jälkeen palautetta ei voi enää antaa kyseisen kanavan kautta.

Uusi palautejärjestelmä otetaan käyttöön lähiaikoina

Kymsoten uuden palautejärjestelmän käyttöönotosta tiedotetaan tarkemmin myöhemmin.

Siirtymäaikana palautetta voi lähettää Kymsoten kirjaamoon

Ohessa linkki sähköiseen palautteenantolomakkeeseen, johon voit palautteesi kirjoittaa. Valitse ensin palvelu, josta annat palautetta, kirjoita tapahtumapäivä ja sen jälkeen palaute sille kohdistettuun kenttään.

Jos haluat, että Sinuun otetaan yhteyttä, jätä lomakkeeseen yhteystietosi.

Tulosta palautelomake ja lähetä Kymsoten kirjaamo

Postiosoite:
Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä
Kotkantie 41
48210 Kotka

Tai tallenna palaute ja liitä sähköpostiin

Sähköposti: kirjaamo(a)kymsote.fi

 (HUOM! ei potilashoitoon liittyvät asiat. Potilashoitoon liittyvät asiat voit hoitaa sähköisen asioinnin kautta. Sähköpostiin ei pidä laittaa henkilötunnuksia tai muuta arkaluonteista tai tunnistettavaa hoitotietoa.)

Jos olet tyytymätön saamaasi palveluun, hoitoon tai kohteluun, voit antaa palautetta suoraan siihen yksikköön, jonka asiakkaana olet ollut. Nopeimmin saat asiaa selvitettyä ottamalla yhteyttä suoraan palveluyksikköön tai sen esimieheen. Tyytymättömyys palveluun tai hoitoon -sivu Kymsoten verkkosivuilla.

Asiakkaalle