text.skipToContent text.skipToNavigation

Palaute

Palautetta palvelusta, hoidosta tai kehittämisehdotuksesta voi antaa sähköisen palautelomakkeen kautta tai suoraan henkilökunnalle. Sähköisen palautteen voi kohdistaa hoitoa antaneeseen yksikköön tai jättää sen ylemmälle tasolle.

Palautejärjestelmässä voi täyttää hymynaamakyselyn sekä kirjoittaa vapaamuotoisen kiitoksen, moitteen tai kehittämisehdotuksen. Palautteen voi täyttää puolesta myös saattaja, omainen tai läheinen. Mikäli palautteeseen halutaan vastaus, tulee jättää yhteystiedot.

Lapsiasiakkaille on oma lastenkysely, jonka voi täyttää lapsen iästä riippuen lapsi itse tai läheinen avustaen. 

Kaikki palautteet ovat arvokkaita, ja ne antavat mahdollisuuden vaikuttaa. Palautteiden avulla parannamme asiakaslähtöisyyttä ja läpinäkyvyyttä lisäksi hyödynnämme saatuja palautteita systemaattisemmin toiminnan, prosessien, asiakaspalvelun ja palveluiden laadun kehittämiseen.

Järjestelmässä voi antaa luvan palautteen julkaisuun, tällöin ne ovat myös muiden katsottavissa ja peukutettavissa. Palautteessa ei julkaista henkilötietoja, eikä muuta arkaluontoista tai hoitoon liittyvää tietoa.

Palautejärjestelmä on tarkoitettu kevyt-palautteelle. Jos olette tyytymätön hoitoon tai kohteluun, on hyvä olla yhteydessä suoraan hoitavaan yksikköön tai potilas- tai sosiaaliasiamieheen asian selvittämiseksi.