Palaute

Kymsoten palautejärjestelmä vaihtuu. Uuden palautejärjestelmän käyttöönottoon asti palautetta Kymsoten toiminnasta voi lähettää Kymsoten kirjaamoon.

Ohessa linkki sähköiseen palautteenantolomakkeeseen, johon voit palautteesi kirjoittaa. Valitse ensin palvelu, josta annat palautetta, kirjoita tapahtumapäivä ja sen jälkeen palaute sille kohdistettuun kenttään.

Jos haluat, että Sinuun otetaan yhteyttä, jätä lomakkeeseen yhteystietosi.

Tulosta palautelomake ja lähetä Kymsoten kirjaamo

Postiosoite:
Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä
Kotkantie 41
48210 Kotka

Tai tallenna palaute ja liitä sähköpostiin

Sähköposti: kirjaamo(a)kymsote.fi

(HUOM! ei potilashoitoon liittyvät asiat. Potilashoitoon liittyvät asiat voit hoitaa sähköisen asioinnin kautta. Sähköpostiin ei pidä laittaa henkilötunnuksia tai muuta arkaluonteista tai tunnistettavaa hoitotietoa.)

Jos olet tyytymätön saamaasi palveluun, hoitoon tai kohteluun, voit antaa palautetta suoraan siihen yksikköön, jonka asiakkaana olet ollut. Nopeimmin saat asiaa selvitettyä ottamalla yhteyttä suoraan palveluyksikköön tai sen esimieheen. Tyytymättömyys palveluun tai hoitoon -sivu Kymsoten verkkosivuilla.

Asiakkaidemme kokemus palvelusta

Keräämme asiakkaidemme kokemuksia palvelusta tekstiviestikyselyn avulla. Tekstiviestikysely on tällä hetkellä käytössä kaikissa hammashoidon yksiköissä sekä synnytyksen ja naistentautien palveluissa. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä NPS-indeksillä, joka kertoo asiakkaan suositteluhalukkuudesta ja tyytyväisyydestä palveluun.

Kymsoten asiakastyytyväisyyden kokonaistulos
Suun terveydenhuollon yksiköiden tulokset
Synnytysten ja naistentautien palveluiden tulokset

Asiakkaalle